Kondens köksfläkt

movi

Trådstartare
Någon som vet varför det blir så mycket kondens vid matlagning? Det rinner även på kaklet. Fläkten är på och verkar funka så pass att pappret fastnar.
 

Bifogade filer

  • IMG_20210703_131751.jpg
    IMG_20210703_131751.jpg
    141,2 KB · Visningar: 36
Någon som vet varför det blir så mycket kondens vid matlagning? Det rinner även på kaklet. Fläkten är på och verkar funka så pass att pappret fastnar.

Den orkar inte med när det blir för mycket fukt i luften? Mat innehåller ju mycket vätska (beroende på vad det är) och mycket kokas ju i vatten.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
533
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 859
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 993
Senast: hundtant
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
383
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp