Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för alla svar. Stoet finns på blup om någon är intresserad av att se vad det är för häst. Hon heter Legra.
Men hon står på insemination just nu tsm med vårat andra sto. Jag vill egentligen ha ett föl till på henne då hon har väldigt bra gener och en ovanlig och bra stamtavla.
Hon löper ingen större risk för tvinnad navelsträng än andra ston.
Tack för alla svar. Stoet finns på blup om någon är intresserad av att se vad det är för häst. Hon heter Legra.
Men hon står på insemination just nu tsm med vårat andra sto. Jag vill egentligen ha ett föl till på henne då hon har väldigt bra gener och en ovanlig och bra stamtavla.
Farfar är bra, i övrigt är stammen okänd och har inte gjort något särskilt. Jag har en del koll på hästar från baltstaterna. Hon har också grå papper, är inte tävlad och inte bedömd.
Det är för att hon är från Lettland. Hon är själv en vacker ridhäst som är utbildad svår dressyr och riktigt duktig på att hoppa.
Hon har bra gener och även om hon är lite inåttåad så ger hon föl med fina ben.