Kommentera gärna =)

H

Hopp-lisa

Kommentera =D Höjden är bara 70 :angel:

aaaficxxxad0.jpg

aaffixxaad.jpg

aafixxad.jpg

Sv: Kommentera gärna =)

Pållen ser ut att tycka det är kul!!:bump:
Sits o div får andra kommentera :D

Nu blev jag också hoppsugen!

Hahha:devil:
Nerå skoja bara... men jag kan kommentera lite..
När det är små hinder behöver man inte följa med i språnget så mkt. Tänk att du har en bok på huvudet eller nåt. Men ta fram handen lite mera.. Annars är det väl bra...?
Men som sagt, rak i ryggen;)
Lycka till i fortsättningen, hoppas jag inte lät för...jag vet inte...:D :bump:

håller med föregående talare, :D lite mer eftergift, inte så farligt på den här höjden, men på dem högre kan de bli lite tråkigare för hästen :)

Vad roligt det ser ut. :D

Som ovanstående säger lägg fram handen aningens och räta upp dig lite.
Lyca till i fortsättningen :D

Du kastar fram överlivet lite överdrivet, kunde räta lite mer på dig. Eftergiften ser lagom ut till den låga hinderhöjden, men skulle gärna se händerna längre fram. Men det ser inte ut som det stör din häst =)

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 949
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
953
Senast: ufot
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar