Kommentarer och hjälp med hemsida

Cilva

Trådstartare
Så har även jag försökt knåpa ihop en hemsida. Hemsidan

Iom att den är gjord med Sprays sidbyggare så går ju inte utseendet att påverka hur mycket som helst så därför vill jag först och främst ha kommentarer om innehållet.

Har gjort en betydligt snyggare hemsida i Frontpage med fattar inte riktigt hur jag ska gör för att lägga ut den på sidan. Någon som kan hjälpa?
 
För att köra ut den sida du har i datorn använd dig av ett ftp program (använder själv WS_FTP) sen skriver du i HOST NAME:ftp.medlem.spray.se USERID: ditt användarnamn (gissar att det blir cilvan)PASSWORD: ditt lösen

Sen letar du upp vart du har sidan på hårdisken i vänster spalt (WS_FTP) och kör över allt till den högra, klart


Befintlig sida: halvjobbig bakgrund, länkfärgen tycker jag är opassande, och vissa av bilderna kunde vara mindre i storlek (scrollning i sidled)

Annars var upplägget helt ok.......
 
Jag ska testa och se om det funkar. Har provat innan och det funkade inte.

Tack för dina kommentarer om min sida. Ska fixa bilderna.
 
jag kommer bara in på index of/cilvan... det betyder att din startsida måste vara döpt till index.htm eller index.html för attd et ska funka.
 
Jo jag vet att det ser ut så nu. Provade lägga ut den sida jag gjort på datorn (tack Nilema för hjälpen :bow:) men iom att jag sitter med en av de segaste uppkopplingarna i landet så funkar det inte att ladda upp den. Fast det är klart, skulle jag låta den hålla på hela dan så kunde det gå.

Ska göra en ny med hjälp av Sprays sidbyggare i väntan på ADSL.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 644
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 944
Senast: Vallmo
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
35 504
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp