Kombisele? Tips!

Missel

Trådstartare
Gahh, blir tokig på min hurttasele till Ganti. Den funkar inte alls bra till de jag har den till.

Jag vill ha en kombisele som kan främst ska användas till cykling, spår, jogging m.m.

Tips? Vart finns de?

Sv: Kombisele? Tips!

Vad är en kombisele? Jag ska nog också köpa en ny, min hund råkar backa ur sin av misstag ibland men han märker aldrig nåt själv. :D Det händer bara om jag inte är med på att han satt sig och bajsat eller nåt sånt.

Den här selen länkades det till från whippetklubbens forum angående rymningssäkra/ej urbackbara selar. Men tydligen är denna specialsydd om jag förstod det rätt. Nån som vet var liknande kan finnas?

115405055_e92baade1f.jpg

http://www.limex.se/
En bra sele som hunden gillar! Mjuk och följsam, men tyvvär jag ialla fall jag svårt att hitta en som passar min vovve (Golden-tik). fast hon är nog speciell, då jag måste prova allt som köps till henne (grov och smal om vart annat). Hon är av den tunna typen.

Ja, den ska tydligen forma sig väldigt bra efter hunden, har ingen själv (än) men jag ska definitivt köpa! Väldigt många friluftsmänniskor använder selen just för att den sitter som en smäck:D

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
878
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 261
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka