Kom Ut Bebis!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fillifjonkan

Trådstartare
En liten fråga...kan man på något sätt känna när bebisen börjar fundera på att komma ut?
Bröstvårtorna har börjat kännas lite ömma och sammandragningarna börjar bli för-:devil: . Är det ett önsketänkande att jag inbillar mig att det är på G?
När jag gick med mitt första barn så vaknade jag mit i natten och kände "menssmärtor" så jag har inte upplevt detta med ömmande bröstvårtot tidigare.

Sv: Kom Ut Bebis!!!!

*funderar*

:devil: -iga sammandragningar KAN ju faktiskt vara ett tecken på att det är på G ;) , men samtidigt kan ju vissa gå så ett bra tag :crazy:

Som min kompis...hon har haft det tufft med sammandragningarna i 2 veckor men INATT kom hon :banana: En liten Amanda minsann..som först verkade ha det bra men när det väl va dags så kom hon som en raket :bump:

En annan kompis ska ha nu i dagarna...om en timme tycker hon själv :D ...har smärtsamma sammandragningar men känner inte riktigt "DEN" sammandragningen än...

Ont i bröstvårtorna har jag aldrig hört, men nån ska ju vara den första ;)

JO sammandragningarna har jag ju haft ett tag nu, de har dock blivit lite kraftigare i styrka de sista 1½ veckan. Jag har ju 1½ vecka kvar till beräknad bf men eftersom jag var lite tidig förra gången går jag nu och hoppas att det ska vara så denna gången också.

jag har inte haft några speciella tecken med något av mina två barn. möjligen lite mensvärk och sedan har vattnet sipprat lite lugnt... och efter det har det brakat lös inom en timme!
jag har fåt båda mina 2 veckor före beräknat datum , och efter släktforskning kan vi konstaterat att det varit tidigt i generationer.

hoppas att du kommer igång snart och att allt går bra, lycka till :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 932
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 364
Senast: Madalitso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama