Kolmården --> Vargar --> Bilder!

Seabaz

Trådstartare
Idag var dagen D! Jag fick träffa de underbara vargarna!
Det var verkligen en upplevelse!

18180729.jpg

18180730.jpg

18180738.jpg

18180739.jpg

18180736.jpg

Sv: Kolmården --> Vargar --> Bilder!

åhh :love. va fina dem är!!! gu vilken lycka för dig ju!!! :love:

Åhhh :love:

Hur kommer det sig att du fick gå in och mysa med dem? :)

Vilka underbara bilder :love: *avis* nån gång hoppas jag att jag oxå kommer göra det. En av mina drömmar.. ser urmysigt

Åhh, vilken upplevelse! *avundsjuk*

Jag vill med klappa vargar i framtiden!:bump:

fy vad läskigt :p
men det var fina bilder!

/wtf som ALDRIG skulle gå in där, ens mot betalning! :p

fy vad läskigt :p
men det var fina bilder!

/wtf som ALDRIG skulle gå in där, ens mot betalning! :p

Ooo, men de är ju som hundar!
Eller nä... det är de inte. :D Det känns att de inte är "tama" på det viset. Men stämningen är ändå inte alls hotfull tycker jag.

Jag var in i varghägnet 2004 tror jag, och det var verkligen häftigt! De kom och tiggde kel, och om en av vargarna med lägre rang gick ivägen för en med högre rang kunde det bli det rätt livat. Jag satt på huk och kelade med en av de lägre, då en med högre rang blev avundsjuk och kastade sig med ett morrande över min högra axel och körde bort den andre stackaren! :rofl: Då blev jag faktiskt lite kissnödig i ett par sekunder... Men det var verkligen en speciell känsla att få träffa dem! Är man bara van vid hundars kroppsspråk har man ju ett hum om vad de håller på med. Kan tänka mig att det är rätt läskigt om man inte alls är hundvan dock. Jag hade haft schäfer innan jag var in, så det kändes rätt... hemvant ändå på nåt sätt. Det är ju ungefär samma storlek och form, eller hur man nu ska beskriva det.

Jag ska ge detta i present till min mamma någon gång har jag tänkt.

jag är både hundvan och har en egen hund, men jag skulle aldrig våga gå in där ändå :p

ah :p
ja det är en hemsk historia... :( bara 37 min kvar tills jag får ringa och höra hur det är med honom...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag bor i östra Småland vilket innebär att vi länge varit förskonade och inte haft varg. Sedan något år finns ett revir 5-10mil...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 879
Senast: Lhas
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 905
Senast: monster1
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Red_Chili
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama