Sv: Kolla

"Men mamma, jag vill bara smaka(läs LEKA) liiite..." :rofl:

Så söt han är

:D näää, hela skivor är så förb stooora :D
men han lyckades gnabba åt sig en bit iallafall...han inte lite fräck den....men så charmig att man inte kan låta bli att skratta åt han :rofl: :love:

Satan att jag inte har bilderna på han när han hardin keps...
Dom ligger ännu i mobilen...
Men ikväll! :)

haha,
min bror har en riktigt tjuv katt han också
fast han tar hela mackor
och allting går på 2 hundradelar
kan titta bort och sen är mackan borta
sen gör han samma sak från tallrikar,stekpannor, grytor osv.

"app app.. den där smörgåsen var visst min! Titta..det står mitt namn på den också. SMASKENS!!" :love: :love: :love:

Häftig katt du har martha.. han ville säkert bara ha pålägget, du skulle säkert få tillbaka själva smörgåsen efter han var klar :p

säkert :rofl:

Han är så himla charmig..så sitter han där och nästan som visslar :angel: å saaakta för han fram tassen som om ingen ser...o snabb som sjutton försöker han sno åt sig det gottigaste :rofl:

Självklart inte :love:
Fast dom börjar bli stora nu, mina små bebbar :D

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 805
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka