kolla tänderna?

A

Anja586

vad kostar det, om man åker in med hästen? vet att det är olikga, men ungefär? detär väll veterniären som gör det? eller ska man gå till nån specielaist?

det som är problemet, och anledningen, är att hon äter sakta, är tunn fast hon äter mycket, hon gnisslar även tänder när hon är uppvärmd när man rider.

Sv: kolla tänderna?

Jag tar ut distriktveterinären varje gång jag ska kolla tänderna, och är dte nått så fixar dom det.

Kollade just på gamla vet papper, utan moms, inställelse, ja allt sånt så gick tandraspningen på 162.50kr

Har ett fullblod, äter allt man ger honom , men han hör till kategorin SMAL av naturen, sakta äter han också men ser inget fel med det ...

Men men..

Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka