"Kolla masken"

Kaki

Trådstartare
Någon som provat det? Hur fungerar det? Bra/dåligt? Jobbigt/enkelt?
Är det pålitligt? Vars kan man köpa det och för hur mycket?
Hur lång tid tar det innan man får veta svaret?

Många frågor och jag väntar nyfiket på många bra svar, tack på förhand! :bow:

Sv: "Kolla masken"

Jag har köpt på Granngården, funkar super!!!!
Skicka paketet med posten och dagen efter landar resultatet i mailboxen.
Gör testet varje vår innan avmaskning, hoppas kunna slopa den med tiden, men har ännu inte nått riktigt ända fram!

Låter ju jättebra! :D Jag tror jag ska göra ett nu bara för att jag läste om en häst i en tidning... Lite paranoid kanske men jag har inte haft min häst nå länge alls så kan ju vara bra att kolla :) Eller kan ju iaf inte skada. Men hur mycket kostar ett prov och är det ett träckprov man skickar in?

Kommer inte ihåg, tror det kostar 250-300 kronor, och ja det är träckprov!
Det finns noggranna anvisningar som man ska följa för att få ett tillförlitligt resultat. Det var mycket lättare än vad jag trodde när jag först testade.
Lycka till!!!!

Håller med Texaz, jag tycker det är enkelt och snabbt. 280:- har jag för mig att jag betalade på apoteket.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 904
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 912
Senast: morgaine
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025