Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som provat det? Hur fungerar det? Bra/dåligt? Jobbigt/enkelt?
Är det pålitligt? Vars kan man köpa det och för hur mycket?
Hur lång tid tar det innan man får veta svaret?
Många frågor och jag väntar nyfiket på många bra svar, tack på förhand!
Jag har köpt på Granngården, funkar super!!!!
Skicka paketet med posten och dagen efter landar resultatet i mailboxen.
Gör testet varje vår innan avmaskning, hoppas kunna slopa den med tiden, men har ännu inte nått riktigt ända fram!
Låter ju jättebra! Jag tror jag ska göra ett nu bara för att jag läste om en häst i en tidning... Lite paranoid kanske men jag har inte haft min häst nå länge alls så kan ju vara bra att kolla Eller kan ju iaf inte skada. Men hur mycket kostar ett prov och är det ett träckprov man skickar in?
Kommer inte ihåg, tror det kostar 250-300 kronor, och ja det är träckprov!
Det finns noggranna anvisningar som man ska följa för att få ett tillförlitligt resultat. Det var mycket lättare än vad jag trodde när jag först testade.
Lycka till!!!!
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.