kokosnöt!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare tamsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 086
T

tamsan

Min hund har hittat kokosnöten hemma,han älskar den;) Iallafall...kokosnöt? inte för att jag tror att han får i sig så mycket(just därför ja tycker den e bra, den går inte sönder)..men det är inte giftigt ,farligt på något sätt för hundar va?

Sv: kokosnöt!

Ajaj! Jag vet inte om det är farligt men min hund snodde en bit kokos hemma hos hundvakten som fastnade i halsen, hon svalde och svalde och försökte sen spy men den kom varken upp eller ner. Efter två timmar och en hel del filmjölk fick jag ordning på henne men jag skulle inte rekomendera kokos. Det är så torrt så jag kan tänka mig att det ha lite samma effekt som t.ex. vetekli som sväller lite och gärna fastnar i halsen om man inte blöter.

Ajdå! lät inte bra! men han leker mest med den.. ser lite fundersam ut att en den inte går att bita i:P springer runt den och slår med tassarna:)

Läste om ditt inlägg nu, den är alltså hel. Då tror jag inte att det är någon fara, han kommer ju aldrig komma in i den, man kan ju inte ens öppna en kokosnöt med hammare och spik;) Så då är det nog lugnt så länge han inte tar i så han biter sönder tänderna:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 890
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 209
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka