Knoppning?

Sv: Knoppning?

Huu, hemska gamla Stübbensadlar. Att folk fortfarande köper sådana förstår inte jag ;)

Då ska jag stava hennes namn Magie Noire då. Får meddela Lina som har hand om Aramennoc det också :)
Du står förresten fortfarande som ägare i SvRF:s register.

Jag har ingen aning om när bilden är tagen. Du får fråga Camilla Olsson som tagit bilden. Länk till hennes stuteris hemsida.

Det förstår inte jag heller, men jag köpte min 87 eller nåt så jag är väl ursäktad? ;)

Ja alltså, CB är ju lite ordblind då ;) men parfymen hon är döpt efter stavas som jag ändrade till men sen kan man ju också fundera lite över det faktum att hon är döpt till Svart Magi med tanke på att hon föddes brun.
Ska kolla hennes sida, jag undrar också vem som står och håller henne, det är def inte jag men jag tror inte hon varken visades eller tävlades efter jag sålde henne. Dessutom är hon fortfarande rätt brun där så hon bör inte varit över 10 års ålder heller.
Är förvånad över att det står att hon är skimmel lite här och var, jag ändrade aldrig och som sagt, de nuvarande ägarna tror jag inte har engagerat sig så mycket i sånt. :)

Ja, det är väl knappt det men okej då ;) Utbudet var ju inte då vad det är idag.

Jag har letat efter "min" parfym men den finns inte längre. Kollade varenda parfymbutik på Champs-Elysees utan resultat så jag har gett upp :(
Namn är mystiskt ibland, kul iaf att de använde ett tema. Btw, var det inte Eva som döpte Magie Noire?

Min är ju en Lancôme-parfym men jag vet inte om den är i produktion längre. Luktar rätt tungt och tantigt. :o
Jag vet inte om det var just Eva som döpte henne, skulle det finnas nån spec anledning till det?

Okej, jag skulle vilja ha Cinnabar-parfymen bara för att ;)

Jag tänkte mest det att hon var väl huvudansvarig då? Jag kan förstås minnas fel men officiellt togs väl Brolöten över av Chris runt 91-92? Johanna vet nog, kanske kan fråga henne :)

Jag var på läger där redan 83 och Chris hade huvudansvaret för hästdelen redan då.

Då så :) Jag kan ju bara gå efter vad som står i t.ex. licenserna och där går gränsen mellan Eva och Chris vid 1992.
1983 var jag inte ens född :angel:

Mina är knoppade i alla delgrenarna. Snyggt o prydligt och eftersom jag alltid har kameran med så kanske den dagen kommer då man kan lyckas ta ett kul foto när ryttaren hade behövt en man att hålla i (även om det inte hör till vanligheterna). :devil:

Rent allmänt ser det väl prydligt ut men Cinna är inte alls snygg i knoppar. Dessutom tycker hon att det är obra med knoppar och gör sitt bästa för att skaka ur dem ;)
Så jag har sagt till Jennifer att knoppning i dressyren, i hoppningen om tiden kräver det och inte i terrängen :)

Liknande trådar

Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 132
Distans Jag har fått upp ett plötsligt intresse för alla möjliga grenar som jag tidigare varit helt ointresserad av (förutom hoppning och...
Svar
4
· Visningar
4 215
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V