Knölar på halsen

Signe

Trådstartare
Min häst har fått jättemånga "små" knölar på halsen, nästan alla uppe nära huvudet. Jag tror inte det är foderknölar-använder samma foder som jag gjort länge. Men misstänker allergiskt reaktion från en fluga eller något annat. Vad tror ni- vad kan det vara? Funderar på att sätta på ett flugtäcke, tror ni det är bra?

/S

Ps
Hoppas ni fattade är inte så bra på att förklara ;)

Vårt känsliga fullblod får så av mygg, helt fullt med små knottror efter myggen, ser precis ut som när vi mäniskor blir stuckna av mygg, samma storlek på svullnaderna.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 403
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 454
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka