knipt under knäna

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Mithra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 631
M

Mithra

en häst jag vet har fått bedömningen ngt knipt under ett framknä....fö en 8a på benen, vad kan detta göra i framtiden, hur kan det påverka, och vad innebär det? har helt glömt bort vad detta är för något!

Sv: knipt under knäna

ingen som vet ngt

Det finns kanske några teorier på det, men jag har inte sett att det har haft någon betydelse på mina hästar. De har alla varit starka och hållbara trots diverse exteriöra avvikelser i benställningen. Tror att det mest är ett skönhetsfel.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
460
Senast: Lavinia
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 974
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna
  • Klippa hund

Hästrelaterat