Knights Sir Walter med koppjärn

Aladdin

Trådstartare
Är det någon som har koll på de nya sadlarna från Knights "Sir Walter" med koppjärn som tex. Hööks säljer? Är de lika i läder, säte och bom som de gamla sadlarna? Har en äldre variant MW som har passat bra på min häst (och till mig) för skogsturer, men nu börjar den bli för smal. Har aldrig sett den äldre versionen i vidare än MW, finns det sådana? Har redan gjort bort mig en gång med att köpa ny uppdaterad sadel i samma märke (HDR Fletcher) vilken var rena motsatsen till den äldre versionen.

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 193
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej! Jag har just nu en Prestige Paris med normal bom som inte längre passar min häst pga den är för smal i bommen. Hästen har lång...
Svar
7
· Visningar
1 169
K
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av Knights sadlar, som har utbytbara koppjärn? Tyck gärna till i sådana fall :) Själv har...
Svar
7
· Visningar
6 704
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix