knas med sadlar

Sv: knas med sadlar

Ja, den ser rätt ok ut :)
Känner mig inte minsta LILLA låst i sadeln, vilket jag var lite rädd för innan jag skulle köpa den. I affären rek. de min att inte ta stl "0" som motsvarar en 16,5-17", utan att jag skulle ta en storlek "1", just pga de stora knästöden. Första gången jag satt i den så kändes den mycket stadig (det gör den fortf) men sedan var det som att rida i vilken sadel som helst. Kan nog tom hoppa i den...:angel: Jag LOVAR att den är superhärlig, inget konstig alls. Värd att pröva ;)

Sv: knas med sadlar

åkte till utprovaren.
ingen av mina gamla sadlar passade. köpte en ny crown dressyr ska försöka hitta en jeremy rudge begagnad hur de nu ska gå till..

Glad att jag har en sadel nu iaf ! :D

Liknande trådar

Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 993
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 632
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 166
Senast: lillamy73
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar