Knäledsinflamation???

Sv: Knäledsinflamation???

Grattis att det gick bra...har själv varit i samma sits, men båda hästarna är bra nu och tävlar. Ett litet tips bara...ta det jätte lugnt med igång sättningen. Antar att du fått instruktioner på hur du skall göra. Räkna inte med att vara igång som vanligt förens efter tre månader tidigast. Bättre att skynda långsamt. :)

Jo tack :bow: det ska jag tänka på!!! tar alltid det oerhört lugnt med igångsättningen även efter sommarvilan.

Har nu ridit i tre dar, bara skritt men det känns underbart härligt och han verkar fräsch!

´Jag har ungefär samma problem, fast min har(hade?) kotledsinflammation. Har sprutats två ggr med synliga förbättringar (Gick från 2 grade på båda fram till en halv grad vf efter böjprov) Nu får jag sätta igång så smått, ska tillbaka v 31 bara för att kolla så att det inte blivit sämre igen

Lycka till med pållen :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
6 007
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 202
Hästmänniskan Jag har en fundering. Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 998
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 593
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka