Klubbjackor

Sv: Klubbjackor

_Peplis_ skrev:
Vad har din klubb för jackor? Hur ser de ut, bild??
Tycker ni de är bra?

Har ett par st.

Min NFK (Norrköping fältrittklubb) jacka använder jag sällan nu för tiden. Dels är den liten och för de andra så rider jag itne för stallet längre, inte för tillfället iaf.

Det är en grön jacka med vår logga i vitt på ryggen. Vet dock itne vad det är för märke på den.

Sen har jag även.
- Marinblå kort från musto med Namnet broderat i gult.
- Marinblå sommarjacka från källquist med mitt stalls hemsida på ryggen och mitt namn på bröstet
- Sen väntar jag på min nya beställning. En marinblå sjöhagen wear. Med deras logga på ärm, mitt namn i vitt på börstet och hästens namn stor i vitt på ryggen :D längtar som bara attans

Senast ändrad av en moderator:

Har du några bilder på dina jackor?
Vore kul att få se dem i sånna fall!
Speciellt, den nya jackan från Sjöhagen vill jag jättegärna se när den har kommit.
Funderar också på någon snygg jacka med tryck med mitt namn och ev. hästens på, eller något annat.. Får se vad det blir för något. Men som sagt, vore jättekul att få se bilder sen om du skulle kunna ha någon möjlighet att fixa det? :)

900 betalade jag, med klubbnamnet på ryggen och mitt namn på bröstet.

Vår klubb har de marina från Börjes.
Kan dock inte uttala mig om dem ännu för min är på tryckning och jag får väl den om några dagar.
Så står det Sundbyryttarna på ryggen i vitt o så en logga på vä bröstet.
Sen har jag en beige keps med samma text :D

hahaha nee de har jag inte.. Men ja kan väl ordna det. haha..

Ja ska ta kort på min nya sen när den kommit. Kommer va mega stolt över den jackan :p

club_rider_s05.jpg

Denna har vi, marinblå med brodyr, namn och klubbens logga, på ryggen i vitt.

Dock utan "rand" på ärmarna.

:)

Annars har jag en Sjöhagen Wear jacka (med annan brodyr) :love:

Vart kan man beställa sjöhagen jackorna någonstans?

_Peplis_ skrev:
det har jag ingen aning om, men nu ska vi beställa andra jackor.

Synd, jag som verkligen såg fram emot att få den jackan som jag valt. En skitsnygg equipagejacka från Sharpmans!

/Lizzie

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
173
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Islaend
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat