Klubben vill anlägga en ridbana

T

Thuja

Och eftersom vi inte är en stor klubb med massor med pengar på banken men däremot i skriande behov av en fungerande paddock skall vi nu undersöka möjligheterna till hjälp och bidrag från t ex kommun, Ridsportförbundet osv.

Är det någon av er andra som har tips på vad vi kan söka för bidrag och hur har ni gått till väga?

Sv: Klubben vill anlägga en ridbana

sök här på buke det finns massa trådar ang detta.. Ett tipps bara sätt tak på paddocken!! det kostar så klart men är väldigt praktiskt på vintern om man inte kan bygga manege.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 559
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 672
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 052
Kropp & Själ Jag har alltid haft lätt att få torr hud, och den har alltid varit känslig (jag vet tyvärr inte riktigt VAD som inte fungerar, alltså...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 084
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar