NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag har blivit förtjust i en klocka som inte verkar gå att få tag i längre, så nu är jag på jakt efter något liknande. Den som jag vill ha är av märket axcent och modellen image, i svart och silver.

Någon som har någon koll på någon som liknar den? (Eller vet vart man kan trolla fram exakt en sådan?)

:bow::bow:

Jag har blivit förtjust i en klocka som inte verkar gå att få tag i längre, så nu är jag på jakt efter något liknande. Den som jag vill ha är av märket axcent och modellen image, i svart och silver.

Någon som har någon koll på någon som liknar den? (Eller vet vart man kan trolla fram exakt en sådan?)

:bow::bow:

Om du kan tänka dig en annan modell rekommenderar jag klockor.nu, dom har ett stort utbud så kan man filtrera på olika alternativ. Kan googla runt lite och som om jag hittar just den modellen du vill ha. :)

Inte helt lik men DWs svarta är supersnygg! Edit: Aha, det kanske inte skulle vara med svart urtavla :) Såg bara länken till cdon som ovanstående postade och orkade inte googla själv.
dw-classic-black-sheffield-36mm-silver.png

Ur & Penn har en väldigt lik fast med armband helt i silver istället för läder, modellen heter Charm och verkar ha artikelnummer X27304-652 :)

Jag älskar Daniel Wellingtons klockor :love: Deras "Classic" påminner en del om den klockan på bilden fast med ett "traditionellt" armband, min favorit är dock "Classy" :love::d

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Acto
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
800
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 196
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama