Klistermärken?

Monstermom

Trådstartare
Jag behöver en bunt klistermärken, jag måste ha dem innan helgen så beställa på nätet känns inte helt tryggt. Jag skulle behöva 8-10 set med runt 200 i varje - och, givetvis, jag vill att det ska kosta så lite som möjligt. :angel:
(Antalet är sannolikt en överskattning, men jag kan inte ha för få så jag får spara eventuellt överskott till någon annan gång.)

Stor bonus om de är små, pillriga och svåra att få loss från arken. :D

Var ska jag leta, o pysselmänniskor? Det här är inte mitt område...
 
Klistermärken typ stjärnor,små figurer? Bok/pappershandels affär,leksakaffär,pysselbutik

Ja, små vad-som-helstfigurer, vad de föreställer är inte så viktigt.
Aha, det är så enkelt alltså? Jag tänkte eftersom jag behöver så många skulle det bli dyrt att leta på typ bokaffär, men det kanske var feltänkt...
 
Ja, små vad-som-helstfigurer, vad de föreställer är inte så viktigt.
Aha, det är så enkelt alltså? Jag tänkte eftersom jag behöver så många skulle det bli dyrt att leta på typ bokaffär, men det kanske var feltänkt...
Ja, jag tror det är feltänkt?

Lilla bokhandeln i stan här har en massa sånt som är rätt meningslöst men hysteriskt gulligt. Pennor med glitter eller fluff, konstiga suddgummin, söta minifigurer i gummi. Jag har sett klistermärken också. Inte så värst dyrt.

Används väl av små tjejer och killar som gillar gulliga saker

Tror att det finns på billighetsaffärer också.
 
Matte, snäääälla ... :cry:

sCeBbqZ.gif
 
Hahaha, du kan inte använda Monster mot mig, han är ju mitt vapen! :nailbiting: :laugh:

Men lite dåligt samvete har jag över det här, för han kommer inte att få vara med utan måste sitta ensam hemma och uggla. Så sluta peta på den ömma punkten. :rage:
Ensam fem minuter på hela veckan? Stackars Monster :(

Jag använder den för att den är typ den roligaste bild jag vet. Men nu ska jag sluta OT:a. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 005
Senast: Korven
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp