Monsieur de Mai
Trådstartare
Det finns ju ganska så många olika klisterbandage att välja mellan och jag undrar vilka ni föredrar?
Och i vilka sammanhang använder ni dem?
Och i vilka sammanhang använder ni dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanliga Vet Flex. Köper dom i storpack
Har provat något annat märke (minns inte vilket) men det var dåligt med klister i dom
Använder vid start och varje snabbjobb under gamascherna.
Jag har också provat några olika sorter men minns ju inte vad de olika heter...de kan vara bättre eller sämre. De brukar kosta mellan 32 och 40 kr styck.
Däremot har jag hittat en favoritlinda, Finn Tack, denna har precis lagom med klister och är lätt att använda. Dessutom till det utmärkta priset 19 kr st.
Jag använder dem under gamascherna för att undvika skav.
Oh, det låter inte helt fel! Vet du hur långa de är? Vad jag sett finns det mellan 2 - 4,5 meter...
du behöver ju inte använda hela lindan utan anvnder så mycket du tycker du behöver sen river du av. en linda brukar räcka till två bakben för oss.
har sett att powerflex finns i zebra mönster, stjärnor, hjärtan och annat iaf i usa. lite coolt med zebra. hehe
SNÄLLA du har väl inte köpt med några hem?har sett att powerflex finns i zebra mönster, stjärnor, hjärtan och annat iaf i usa. lite coolt med zebra. hehe
Samma här, jag river av dem i lämplig längd. En linda räcker till två ben.
Jag har faktiskt inte ens tänkt på hur långa de är...
Okej, så Finntacks klisterlindor räcker till två bakben alltså?
SNÄLLA du har väl inte köpt med några hem?
nej tyvrr inte men jag vill ha
De finns i Sverige med! Har sett såna här. På en veterinärklinik
Men kära nån.........så gräsliga