Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Avvaktar också ett tag till. Men troligtvis kommer saxen fram senare. Är det bara jag förresten som tycker hästarna är vrålsnygga när dom är klippta?
Jag med!
Tycker dom ser ut som shettisar oklippta Sen är det såklart väldigt charmigt med en hårig islandshäst, men fy vad pälsen är i vägen när man tränar!
Hoppar in här igen. Min ponny håller på att avlida trots att vinterpälsen började komma för bara en vecka sedan max, men det är ju varmt är nu igen. Klipper med en Moser Avalon men upplever att den inte alls orkar bra. Och nu har han vant sig vid att bli klippt (den är tys o sladdlös) så funderar på o skaffa en med sladd som klipper bra (mina skär är bra, har bla testat ett helt nytt o själklvart väl slipade).
Har islandshästar grov päls? Vad klipper ni med? Fått tips om Julas, undra om nuvarande är bra? Det byter ju lite.
Upptäckte skillnaden när jag klippte min mors häst med fullblodspäls, maskinen gick ju som genom smör! Så känns det enbart på bringan med min häst... Även om jag egentligen upplever hans päls som mest luden, förutom benen då, de är hemska att klippa.
Vi har en från hööks. Den är grym!! Kan kolla upp märke.Hoppar in här igen. Min ponny håller på att avlida trots att vinterpälsen började komma för bara en vecka sedan max, men det är ju varmt är nu igen. Klipper med en Moser Avalon men upplever att den inte alls orkar bra. Och nu har han vant sig vid att bli klippt (den är tys o sladdlös) så funderar på o skaffa en med sladd som klipper bra (mina skär är bra, har bla testat ett helt nytt o själklvart väl slipade).
Har islandshästar grov päls? Vad klipper ni med? Fått tips om Julas, undra om nuvarande är bra? Det byter ju lite.
Upptäckte skillnaden när jag klippte min mors häst med fullblodspäls, maskinen gick ju som genom smör! Så känns det enbart på bringan med min häst... Även om jag egentligen upplever hans päls som mest luden, förutom benen då, de är hemska att klippa.
Hoppar in här igen. Min ponny håller på att avlida trots att vinterpälsen började komma för bara en vecka sedan max, men det är ju varmt är nu igen. Klipper med en Moser Avalon men upplever att den inte alls orkar bra. Och nu har han vant sig vid att bli klippt (den är tys o sladdlös) så funderar på o skaffa en med sladd som klipper bra (mina skär är bra, har bla testat ett helt nytt o själklvart väl slipade).