Klippmaskin!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare asiesperfecto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 685
A

asiesperfecto

Vart hittar man en bra sådan? Har testat ett par stycken, men ingen som har fungerat riktigt bra ännu, och det börjar bli dags att pälsen åker snart!

Sv: Klippmaskin!

En Heiniger har jag. den sladdlösa. Tycker den är riktigt bra. Den är köpt från Bole, men finns lite vartans. DeLaval är ju också bra.. Har bara provat den med smal midja och sladd.. Men den var bra. lätt all hållas med trots sladden. Finns också lite vartans att köpa. Tror bla Nordpost har den.

Liknande trådar

Hästvård Har ni erfarenhet av lymfangit där ni inte hittar något sår på 5 dagar men benet är som en stolpe, på kvällen på 5e dagen har det...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
12 398
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: Bamburine
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka