klinik papper..?????

zazza girl

Trådstartare
min unghäst ha varit på atg innan jag köpte han och sen efter med mig....

och nu undra jag om jag få ha tillgång till dom papprena som han fick då???

fall atg kan skicka det till mig????

eller e det bara föra ägaren som ha tillgång till dom????

:confused: :confused:
 
Sv: klinik papper..?????

Tyvärr så är det bara den som äger hästen under behandlingstiden som har tillgång till papprena. :(
MEN du kan ju fråga i fall du kan få en skriftlig fullmakt av den tidigare ägaren för att få titta på papprena på kliniken. ;)
 
Sv: klinik papper..?????

ok.. det va synd .. för det e lite kopliserat med den förra ägaren tror han ha flyttat utolands nu...
 
Sv: klinik papper..?????

Aj aj aj da det va ju inte bra :crazy:
Men du kan inte spåra den förra ägaren på något sett ?
 
Sv: klinik papper..?????

kanske tror jag ha han mail kvar... men det va inte han som va med han på kliniken det va en tränare .. och jag tror han ha papprena kvar på han ....
 
Sv: klinik papper..?????

Hoppas att det löser sig för dig och pållen din ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 764
Senast: Tualma
·
Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
998
Senast: jemeni
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Murray
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp