Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man att man klickar med en häst? Tycker ni att man känner det från början att man klickar direkt eller tar det ett tag?
Tack för svaren hittils! Jag tänkte lite på när man provrider olika hästar, och vet inte riktigt hur det ska kännas när det känns "rätt" eller "fel" heller för del delen. Är det vanligt att man inte passar med hästen från början eller klickar med den men efter ett tag lär man sig rida hästen på bästa sätt osv? Är en person som gärna vill att det känns rätt från början eller åtminstone förutspå att jag och den här hästen kommer att trivas tillsammans
Det måste ju vara personligt, för mig klickar det direkt, i princip vid första anblicken. Om det inte klickat när vi umgåtts/ridit osv lite, då kommer det inte heller. Ett sånt klick har aldrig avtagit i styrka heller. Baldur har jag haft i 10 år nu, och jag älskar honom lika intensivt som det jag kände när jag träffade honom första gången när han var bara 3 år. Eller ännu mer antagligen. Även om vi haft några riktigt djupa dalar så har den där kemin lyst upp vägen åt oss.Tack för svaren hittils! Jag tänkte lite på när man provrider olika hästar, och vet inte riktigt hur det ska kännas när det känns "rätt" eller "fel" heller för del delen. Är det vanligt att man inte passar med hästen från början eller klickar med den men efter ett tag lär man sig rida hästen på bästa sätt osv? Är en person som gärna vill att det känns rätt från början eller åtminstone förutspå att jag och den här hästen kommer att trivas tillsammans