Klaus Ferdinand Hempfling

Sv: Klaus Ferdinand Hempfling

mmm, jo de va vad jag hörde också, att han blivit ställd inför rätta men jag förstod inte nått av det för jag stängde av öronen ganska fort, jag gör det omedvetet. Men lika bra att skaffa sig en egen uppfattning, jag själv gillar hans bok dansa med hästar, den har hjälpt mej jättemycket och i början ville jag göra så mycket hela tiden, men med åren har man lugnat ner sig och nu gör jag inte mycket vad jag vet för att vinna en hästs förtroende det kommer ganska naturligt.
Men när man väl hört skvaller om nån så klart man har det i bakhuvudet omedvetet.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
G
Western Undrar om det finns nån i Stockholm/Södermanlands trakten som har tränat för Klaus Ferdinand Hempfling som man själv skulle kunna träna...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: kenneth
·
Hästhantering Förra hösten läste jag Hempflings bok Hästens själ och kunde inte annat än beundra honom... liksom jag beundrar alla människor som kan...
2
Svar
22
· Visningar
3 736
Senast: Hollister
·
E
Hästhantering Hej! Nu tänkte jag att jag skulle starta en tråd där ALLA ni som håller på med/har testat Klaus Hempflings sätt att hantera hästar på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 804
Senast: Hollister
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar