Klass - hundfoder

Kalaspinglan

Trådstartare
Min sambo fick tips av en kollega att använda ett foder som heter Klass. Känner någon av er till detta?
Tjing!

Sv: Klass - hundfoder

Mina hundar äter klass utöver det andra de får. De älskar det och blir väldigt fina i päls och hull.

Jag har bara bra erfarenheter av Klass, på GD och Fransk Bulldogg. Fin päls, bra hull och god aptit.

Det funkade väldigt bra på Chilla och hon fick jättefin päls samt slickade skålen ren varje gång :) .

Instämmer med ovanstående talare - Klass är ett bra foder. :d

Jag ger det ibland i perioder i kombination med torrfodret. Han kan då tex få ett av sina tre mål i form av färskfoder.

Tydligen ska man inte blanda torrfoder och färskfoder i samma mål, varför kan jag tyvärr inte förklara. (jag och matsmältningstermer= :o , men jag jobbar på att lära mig mer ;) )
Kanske någon annan vet?

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 496
Senast: monster1
·
Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka