"Klapphingst"

eldione

Trådstartare
Okej, jag vet inte det riktiga ordet :p
Hur många här har haft hankatter som haft en testikel kvar i buken? Opererades den bort? Hur vanligt är det?

Våran Teddy hade så, den som var i buken opererades bort den med. Veterinären som gjorde ingreppet sa att detta endast brukade hända honom ca 4 gånger per år! Och ändå så var det en hankatt till samma dag som hade det likadant.

Vad är det egentligen som gör att den inte vandrar ut som den ska? :confused:

Sv: "Klapphingst"

Jag har en sån hemma, han blir ett år i maj men har inte börjat markera revir odyl än...jag var på G att kastrera för några månader sen det var då vi märkte att han var krypto....sen blev det inte gjort ( skulle göra en vanlig hemmakastrering)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
879
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och... 2
Svar
23
· Visningar
4 130
Senast: monster1
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
2 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka