I
incognito
Sv: Klantig medryttare behöver råd???
de flesta fall görs upp via förlikning innan de går till rätten!
de flesta fall görs upp via förlikning innan de går till rätten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hej,
mitt första inlägg någonsin i detta forum, men jag blev så engagerad att jag kände mig tvungen att registrera mig som användare för att kunna lämna ett litet bidrag till diskussionen - hoppas jag!
i något av inläggen här ovan så var det någon som beskrev hur denne lånat en sadel från en butik (?), att sadeln blivit skadad och att butiken tog den kostnaden, via sina försäkringar eller hur det nu var.
kan inte det vara en väg även för dig? alltså, den som äger sadeln nu (som du lånat sadeln av), vem är det? en privatperson/företag? vilka försäkringar eller dylikt har den/de? kan det vara en väg att gå?
bästa häsningar och med all önskan om att detta ska lösa sig för dig!
# Efter att en häst gjort sig illa och blöder i ett knä, så går man ner och rider!!! 30 min för att "känna" om den haltar.....
# Inte ringa mig och berätta vad som hänt
Jag frågade om det finns någon försäkring att teckna om djur är inblandade... nej det finns inte!!!
Tänk på det gott folk - försäkringarna som ingår i hem försäkring täcker inte om ett djur orsakat skadan!!!
Hade en bil kört över sadeln hade det varit en annan fråga!
Jag hatar försäkringsbolag!!!![]()