Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Axelbanden stämmer, ingen volang uppe vid urringningen.Nåt sånt eller nåt enklare?
Synd att jag inte får upp sidan, den finns tydligen inte.Där var den
Tack!!!
Den fanns för 10 minuter sedan, då såg jag den. Men tydligen inte nu. TS kanske beställde den sistaSynd att jag inte får upp sidan, den finns tydligen inte.
https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0717727002.htmlSynd att jag inte får upp sidan, den finns tydligen inte.
Jag fick inte upp den när den postades, ej heller när den citerades, men den som @durachiny postade fick jag upp.Den fanns för 10 minuter sedan, då såg jag den. Men tydligen inte nu. TS kanske beställde den sista
Jag gissar att du försökte öppna länken på dator men den är för mobila hemsidan och hemsidan försöker då skicka dig till sidan för datorer men misslyckas av någon anledning med det länkandet.Jag fick inte upp den när den postades, ej heller när den citerades, men den som @durachiny postade fick jag upp.
Jag är inte på dator och såg sidan innan @vallhund postade, men inte efter.Jag gissar att du försökte öppna länken på dator men den är för mobila hemsidan och hemsidan försöker då skicka dig till sidan för datorer men misslyckas av någon anledning med det länkandet.
Möjligtvis, surfar ytterst sällan på min telefon.Jag gissar att du försökte öppna länken på dator men den är för mobila hemsidan och hemsidan försöker då skicka dig till sidan för datorer men misslyckas av någon anledning med det länkandet.
Möjligt att det är både och men det jag hänvisade till är fortfarande ett faktum. Det är något som är knas när man går in på mobilversion från dator och samma sak händer om man går in på sidan från mobil och efterfrågar datorversionen.Jag är inte på dator och såg sidan innan @vallhund postade, men inte efter.
Nu ser jag den däremot så det var nog ett tillfälligt fel som vallhund råkade ut för.
Möjligt att det är både och men det jag hänvisade till är fortfarande ett faktum. Det är något som är knas när man går in på mobilversion från dator och samma sak händer om man går in på sidan från mobil och efterfrågar datorversionen.