Sv: Klagomål !
Ojdå fick jag en egen tråd här
Eftersom du vinklar till det själv så svarar jag här oxå
Jag har INTE raderat mitt inlägg i tråden!
Jag skrev INGET ofördelaktigt svar till dig!
Jag har ingen aning om vad som hände och kan inte ge någon annan förklaring till dig varför inlägget försvann
Min dator blev helt svart när jag precis skickat svaret och när jag kom in här på Buke här igen så var mitt svar borta som löd så här:
Köp en annan tidning där det står om hoppningen ist
Och inte som du skriver här Snuffsan,, det sista i denna mening har jag ABSOLUT inte skrivit utan det har du lagt till
Klippt från ett av Snuffsans svar här
"Mysko svarade att jag kan köpa en annan tidning
om det inte
passar eller nåt"
Jag svarade dig direkt jag kom in här igen med en ursäkt i tråden och förklarade men du kunde ju inte godta den utan ska fortsätta att beskylla mig för något som jag INTE gjort..
Jag finner ingen anledning att ta bort ett inlägg skrivet av mig och jag står för vad jag än skriver här på Buke och i verkliga livet..
Att du inte kan inse att du har fel utan ska hugga & hitta på egna varianter får stå för dig..
Jag skrev tydligt i sista inlägget att om du ville fortsätta kunde du ta det via PM till mig ist för i den tråden då jag skulle ta bort vidare inlägg om ämnet och trots det fortsatte du att skriva där och jag plockade bort..
nu har jag rensat bort allt som berör detta i den tråden eftersom du nu har en tråd i ämnet här..
moderator
mysko