H

harrylover

Vad skulle ni tagit på er vid en inbjudning tävling?
Jag tänkte ha blått schabrak, vita ridbyxor och en vit tröja.
Vad tror ni om det?

Sv: Klädsel

Blått schabrak, vita byxor, vit polo/skjorta, blå v-ringad tröja eller pullover. Inte bara vitt... Man måste bryta av lite :p

Inte så snyggt med vit tröja och inget över kanske...

tycker inte det är speciellt snyggt med vita ridbyxor OCH vit tröja, du kan ha en vit polo men jag tycker det blir snyggare med någon annan tröja över, kanske whitetrash sa, en blå tröja ?

jag tycker att det låter bra.
hade nog tagit ett vitt chabrak men ett blått funkar väl.
har du ingen kavaj?
synd i såfall...det blir snyggt med en vit tröja under en kavaj.
vita ridbyxor.....
lycka till!

okej tack för tipsen, jo jagt har en svart kavaj men kände inte riktigt att det passsade in, och dessutom kommer det typ ar 30 grader då när jag tävlar.. annars får det väl bli vanlig tävlings utstyrsel, vita ridbyxor och schabrak och svart kavaj och vit skojrta..

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: ameo
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: Freazer
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 897
Senast: Time Lord
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?