Klädsel i terrängen

Estivuz

Trådstartare
Är inte 100% säker men visst får man ha i princip valfri klädsel i terrängen? Alltså ridbyxor + en tröja? Ridbyxorna måste väl inte ens vara ljusa?

Jag får alltså rida i vita ridbyxor och en marinblå piké utan massa vitt i halsen osv?

Sv: Klädsel i terrängen

Är inte 100% säker men visst får man ha i princip valfri klädsel i terrängen? Alltså ridbyxor + en tröja? Ridbyxorna måste väl inte ens vara ljusa?

Jag får alltså rida i vita ridbyxor och en marinblå piké utan massa vitt i halsen osv?

Japp. Du ska ha godkänd hjälm och säkerhetsväst.

Jag anser att man ska ha långärmad tröja.(Kan var tunn när det är varmt men det skyddar!)
Tjejerna får INTE rida i NYA vita ridbyxor. Lera från terrängen ger fläckar som ALDRIG går bort :crazy: Helst ska de rida i mörka enligt mej :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 050
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
19
· Visningar
2 018
Hästvård Hej! Har en snabb liten fråga till alla er där ute 🙂 Är det möjligt att INTE få avslag från SvRf om att mäta om slutmätt ponny? Hon...
Svar
0
· Visningar
976
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 373
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024