Migo
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Gudars så bra att veta att det går skattepengar till att bevara sånt horribelt klassförakt. Jag fattar inte hur en sån grej fortfarande kan existera 2018!!
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Tror det verkligen beror på vilken högskola/universitet och tillställning. De jag går på kan du bli nekad inträde om du inte följer klädkoden.
Gudars så bra att veta att det går skattepengar till att bevara sånt horribelt klassförakt. Jag fattar inte hur en sån grej fortfarande kan existera 2018!!
Senast ändrad av en moderator: