Sv: Kläder

Först körde jag med blått

men nu har jag brunt :p och lite svart och vitt

_J9G0237.JPG

Hur lade du in bilden?! :bump:

Jag har alltid min dress som jag haft sedan d-ponnyn royalblå med vita ruter ess på armarna och vid ena axeln diagonalt vid midjan matchar med samma mönter på hjälmöverdraget samt på schabraket fast vit botten å royalblå rutor. Har blåvita boots å tejpar skydden i blå och vit tejp hur jag gör med denna är lite olika. Tycker det är lite tråkigt att så få har dress nuförtiden... tycker att det är lite av charmen med terrängen, ryttare och hästar i massa olika färger. Bryter ju av lite mot dressyren och hoppnigen.

VAR HITTAR NI DRESSEN!!! :bump:

Jag brukar ha grå väst (Zippa) blå/grå Charles Owen GR8 hjälm
rosa piké tröja o vita ridbyxor. (o matchande grått schabrak m rosa o vit kant)

10768976.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
288
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 348
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 040
Senast: TinyWiny
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka