Enya
Trådstartare
Jag är väl inte den enda här som har barn i skolåldern som smutsar ner sig under skoltiden. Så hur gör ni? Mina grabbar "trillar", rullar sig nerför en kulle osv så att nya byxorna bli så smutsiga att de inte blir rena längre. Jag köper nya, och samma sak där. Priset tog nu för någon vecka sedan då jag köpte nya byxor, tvättade dem och så hade de på dem en dag och efter en tvätt blev inte kläderna rena. Efter ytterligare en tvätt var det samma sak.
I vilka kläder skickar ni era barn till skolan? Jag har tröttnat på att köpa kläder varje vecka Och ja, jag har vanish som funkar rätt bra, men inte på hårt smutsade och leriga byxor. De har regnställ att ha på sig men vill inte, de har thermobyxor, men vill inte ha dem heller och jag kan ju inte tvinga dem när de är i skolan.
Så köper ni nya kläder varje vecka när era barn smutsat ner kläder och fläckarna inte går bort?
I vilka kläder skickar ni era barn till skolan? Jag har tröttnat på att köpa kläder varje vecka Och ja, jag har vanish som funkar rätt bra, men inte på hårt smutsade och leriga byxor. De har regnställ att ha på sig men vill inte, de har thermobyxor, men vill inte ha dem heller och jag kan ju inte tvinga dem när de är i skolan.
Så köper ni nya kläder varje vecka när era barn smutsat ner kläder och fläckarna inte går bort?