Kläder från Odd Molly

Barbabelle

Trådstartare
Jag har ett par byxor och ett linne från Odd Molly jag inte kan ha. Tror ni det är ide att försöka sälja? Tror ni värdet kan ha ökat nu när de har gått i konkurs?

Finns massor med Odd Molly på second hand, Sellpy och Vinted. Tror inte värdet direkt ökat tvärtom är utbudet stort.

Jag har ett par byxor och ett linne från Odd Molly jag inte kan ha. Tror ni det är ide att försöka sälja? Tror ni värdet kan ha ökat nu när de har gått i konkurs?
Klart du kan försöka sälja men det verkar inte vara ett trendigt märke längre. Finns mycket på sellpy för 200-300 kr per plagg som ändå inte blir sålt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 239
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 852
Senast: Badger
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 866
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 931
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka