G
Gris-Eva
Är den också borttagen.
Varför det nu då?
Jag som ville veta hur det går med hittegrisen.
Varför det nu då?
Jag som ville veta hur det går med hittegrisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den också borttagen.
Varför det nu då?
Men va f**n, ge er nu. Gris-Eva har grävt ned sin yxa, varför kan inte flera göra så?
Men va f**n, ge er nu. Gris-Eva har grävt ned sin yxa, varför kan inte flera göra så?
Vad jag vet så smittar inte svinskabb till häst, men ge Sigge en "skabbspruta" och ha han isolerad ett tag för att vara säker på att han inte har skabb över huvud taget.Nån som vet om skabb smittar på hästar?
http://www.ystadallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080710/SJOBO/492303754/1987
Den fd ägaren sa att han aldrig hade gått med andra grisar så då kanske det inte är så konstigt om han rymde..
Ägaren vill inte ha tillbaka den eftersom hon har haft honom typ inackorderad nånannanstans de senaste 1,5 åren, hon kunde knappt svara på vilken färg han hade.
Problemet är väl att de flesta som skaffar sällskapsgris inte vet vad de ger sig in på. Delvis är de väl lurade av media.
pl
Problemet är väl att de flesta som skaffar sällskapsgris inte vet vad de ger sig in på. Delvis är de väl lurade av media.
pl
Dom andra delarna då?
/KT
Lurade av samvetslösa säljare som säljer till vem som helst utan att tala om vad det är frågan om.Dom andra delarna då?
/KT