Kisslukt på parkett

Ickapeltz

Trådstartare
När jag flyttade på min kattpelare så var det en svart fläck på parketten och det bokstavligen talat stinker kattkiss. Finns det något sätt att bli av med lukten utan att förstöra parketten ytterlligare?

Mkt tacksam för svar.

Sv: Kisslukt på parkett

Gör rent med ditt vanliga tvätt-medel som är för parkett-golv tills det inte luktar längre, och sedan kan du ju ta parkett-golv-polish (tror jag det heter, men du vet nog vad jag menar) för det har ju en ganska stark lukt som kan dölja lite..:eek:. Ta inte clorin eller andra kemiska medel för du riskerar att förstöra golvet!

Sv: Kisslukt på parkett

ättikssprit? Har hört om det, men inte använt det. Har enstaka fläckar där vi ställt mat, men skall även ta lite ättikssprit.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 465
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 497
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Sen jag flyttade ut på landet har jag blivit väldigt hundsugen igen. Det som hållit mig från att skaffa hund är att min katt inte klarar...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 627
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar