Kissar ni i duschen

Gammeln

Trådstartare
när ni duschar eller passar ni på att kissa när ni ändå står o duschar i duschen? Jag gör det för då spar man en spolning i toan + toapapper :up:

Nix. Det luktar apa efter ett tag om man gör det nämligen. Dina näsborrar måste vara torra och luktdöva, det är därför det funkar för dig.

Nix. Det luktar apa efter ett tag om man gör det nämligen. Dina näsborrar måste vara torra och luktdöva, det är därför det funkar för dig.
Nä det luktar inte alls. Man kissar ju samtidigt som vattnet strillar och då blir det ju utspätt samtidigt som kisset rinner ner i avloppet :)

Självklart! Miljövänligare och tidsbesparande. Hur det skulle kunna börja lukta begriper jag inte, man spolar ju väldigt länge...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 102
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat