B
Boomerang
funderar hur jag ska göra med min kisse. bodde i lägenhet när jag skaffade honom, kastrerade vid sex månader då han började kissa inne
efter mycke tjafs och lite Feliway-spray så slutade han. Flyttade sen hem till mamma & pappa och han fick bo i stooooort hus. Började då om med att kissa inne (var nu ca 1år) lite här och där till mammas stora förtret, men efter veckor med rengöring av kattlåda och sprayning med Feliway så slutade han igen. Försökte han märka revir eller nåt?? Det borde dom väl inte göra som kastrerade?? Nu förstår ni säkert min skräck...att han ska börja om med kissandet nu när jag ska flytta till en ny lägenhet (
) hur ska jag göra för att minska riskerna?? Han är nu ca 1 år och 9 månader och har inte kissat inne sen han fann sej tillrätta i huset. Ska jag börja spraya Feliway i förebyggande syfte eller bara va noga med att ha lådan väldigt ren och fräsch och se vad som händer
? Vill ju inte riskera att han ens provar....då det ju lätt luktar kattpiss huuuur länge som helst
och har han en gång kissat så verkar han ju ha svårt att sluta...
Så snälla är verkligen i behov av råd nu!!
Så snälla är verkligen i behov av råd nu!!