Kiss Francais!!!

Sv: Kiss Francais!!!

Det kanske bara är konstig vinkel eller en knepig "ögonblicksbild", men hjälp vad bockbent hästen såg ut på undre bilden. :crazy:

Synes den ser ganske velutviklet og sterk ut til å være åring.
Benstillingen har jeg ikke noe peil på. :o

Jag har precis betäckt med honom och var för någon månad sedan ute och kollade på en ettåring. Han var mycket fin och ngt kraftigare än de andra ettåringarna som var födda ung. samtidigt. Tycker han såg ut som han skulle... rättställd fam osv.

På gården var man mycket nöjd så lång och skulle betäcka fler med honom.

tjena !
Vi har ett ett års sto efter Kiss Francais som ser bra ut , fin i sina ben mm. Hingsten i sig skälv är väldigt fin bättre en på alla bilder på honom , men jag tror att man ska tänka på vad man har för märr vi har ett meadow road sto liten och ädel fölan var ganska grov och stor. + Att hon är ett alfa sto väldigt tuff men det gör ju inget:devil:
:devil: :devil: :devil: /Appendix

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Googlarn
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka