Kingsland-väst

sassymaddan

Trådstartare
Finns det bara en modell?

hittade en på internet fast då kunde man inte ta av luvan, skulle helst vilja kunna det.

vad har ni för några?

in med BILDER:p:)

Sv: Kingsland-väst

Jag har den blå med luva.
Det finns ju en med luva och en utan..
Fast jag viker bara in luvan t.ex. på tävling (framhopp osv) när du inte får ha den..
Inte så bra bild men..

Det finns ju flera modeller.. Jag har sett fem tror jag. Har tre västar själv, en brun med luva, en blå med luva och en blå utan luva. Jag älskar dom! Dock rider jag och väldigt många andra med luvan på tävling, aldrig någon som sagt något.

Jo, men det vet jag finns.. Med typ läderdetaljer på axlarna tror jag? Hah, vad dålig jag är, jag såg dom ju senast i borås. Mja, nu hittar jag bara blå och röd utan luva, men jag vet att det finns. :p

va ligger västarna på för pris?
Jag har hittat brun utan luva på en utlänsk sida för ca 800.

jag har ingen exakt koll, men dom jag har sett tror jag ligger på drygt tusenlappen. Har då mest kikat på det som finns ute på tävling, har redan de västar jag behöver så jag letar inte aktivt. :)

Som sagt, dom ligger runt tusenlappen..
Brukar vara lite billigare på mässor, tävlingar osv..

Jo, men det vet jag finns.. Med typ läderdetaljer på axlarna tror jag? Hah, vad dålig jag är, jag såg dom ju senast i borås. Mja, nu hittar jag bara blå och röd utan luva, men jag vet att det finns. :p

Den bruna har jag.

TS jag brukar också rida m kingsland västar med luva på tävling.

Köpte dock den utan luva nu för att slippa klagomål :p

Jag har en oliv/brun utan luva.
Ska enligt åf vara den nya modellen, men jag vet inte, kostade lika mkt som de andra modellerna iaf (1300).

Förebyggande :p

+ att man måste ha plats för den dära jävla säkerhetsvästen också :mad:

jag har en brun med luva.. den e skitbra =) perfekt att ha nu när det börjar bli lite varmare oxå..

jag har en brun väst Utan luva, den e super snygg och jätte skön, älskar min kingsland.

*lånar sista*

Är dom väldigt varma? Har ni era mitt i vintern eller på vår o höst.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tara
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
195
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 051
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar