Kinderäggsfigurer

Poisonous

Trådstartare
Vilka minns ni? :)

kinderfigurines_73340347.jpg


kinder-eggs-ghosts_79408838.jpg
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag minns faktiskt bara krokodilerna, de andra och ffa spökena har jag nog aldrig sett.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag älskade spökena :love:
Speciellt han på tvättlinan, han fick alltid sova i min säng för jag tyckte så synd om honom :D
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag kommer ihåg att bita och gnagga på pingvinerna (mina tänder var ovanligt sega på att växa så kliade länge)
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag kommer ihåg när det var byggsatser i Kinderäggen, tyckte det var mkt roligare.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Grodorna kommer jag ihåg, speciellt den på skidor, den på skridskor och den med en snögubbe. Pingvinerna känns vagt bekanta och de andra har jag nog aldrig sett.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Åh vilken nostalgi! Kommer faktiskt ihåg allihopa, men nu får ni rätta mig om jag har fel: fanns det inte hajar också? Måste googla och se om jag hittar en bild!
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jo, hajar och flodhästar!

Det är de jag minns bäst utöver pingvinerna. Spökena har jag aldrig sett förut.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag minns alla! (förutom elefenterna och flodhästarna)

Jag och brorsan samlade oss till alla grodorna. Minns att vi gick ner till fritidsgården och bytte figurer. Dom hade ett bord fullt med kinderfigurer man kunde byta. :D

... men det saknas en tjej-konståkningsgroda...
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Fast det är det väl fortfarande? Beroende på vad man får?

Jag och två kompisar köpte var sitt ägg igår, jag fick en trekantig frisbeeaktig grej. Den fick man ju bygga ihop. Helt klart bästa kinderägget ever! :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 742
Senast: Mabuse
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Samhälle Hittade inte tråden om funderingar skulle platsat där istället. Men ett tv program med ungdomar som skulle renovera/bygga/måla vad...
Svar
4
· Visningar
618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp