Sv: Kinda

Ligger nästan vid Kisa. Fått för mig att det ligger 5 km söder om Kisa men det kan jag inte svära på.

Jag ska dit :banana:
Det ligger en liten bit söder om Kisa tror jag, på vägen mellan Målilla och Linköping. Ligger det inte någon vägbeskrivning på deras hemsida? Vad ska du rida för klass?

Ligger det långt från Mantorp?
( inte så bra på kartor :o )
I fall de går att efteranmäla ( missade anmälningstiden såklart!)
rider jag lätt klass på häst.
Ni andra?

det ligger ca 5,5 mil från mantorp

ja å Nelle rider lätt klass på häst

nån som vet nåt om hur banan ser ut förresten?

känner ingen som varit där....

ca 5 mil från Linköping. Bra väg förutom sista 3 km.

Fin terrängbana, på gräsbevuxen sandmark.
Lite trångt med framridningsmöjligheter om dressyren går på dubbla banor.
Inga avstånd mellan hopp/dressyr & terräng. Nära alltså!

Då blir det en riktig Buke-fajt alltså! Va Kul :banana:
När kommer ni? Jag kommer nog fram ganska sent på onsdagskvällen vid 22 typ.
Agda: Grattis till placeringen i Mantorp! Min ledde faktiskt efter dressyren och var nolla i hoppningen här hemma ihelgen. Tyvärr smet han förbi en ganska stor spets efter ett nerhopp (Enda gången han haft hinderfel i terrängen :smirk: )

Senast ändrad:

Skulle ridit deb. den 7:e men vi kommer hem från Turkiet den 6:e så det blir inget åka då... :crazy: :cool:

Jag var där förra året, och det är en kanon fin bana. Tyvärr skadade sig en klubbkompis till mig ganska allvarligt när vi var där, så vi vågar inte åka dit i år igen..trots att det gick jätte bra för mig.. Vi får hoppas att de har tagit bort de två "lådorna" i år, för de låg knepigt på böjt spår och det var flera som var nära att göra kullerbyttor över det sista. :crazy: Ja,ja hur som helst var banan bra i övrigt! :)

Tack tack! De va lite klurig terräng om man så säger, men de va väl en bra förberedelse för enstjärnigt!
Tråkigt var bara att tävlingen va avblåst i typ 45 min för pga att en tjej hade kraschat ute i terrängen....e ju inte så kul å sitta å vänta på å få rida då...

Jag kommer att övernatta på samma ställe som jag bodde på nu i helgen, så jag kommer inte förrän på torsdagen.

Synd att du missade i terrängen men de e ju sånt som händer!

Syns i Kinda!!! :bump:

Jag hoppas att jag får vara med.
Pratade med dom idag så vi får se!
Klantigt när man glömmer anmälningarna... :o

hmm....
kanske skulle ta och titta förbi...
om det är många från buke som är där...

det ligger ju inte så långt bort... *hihi*

klart du ska komma!!! :bump: ju fler vi är desto roligare ju!!!

Alltså jag blir ju också sugen på att komma. Vill ju gärna träffa både dig och nelle igen. Har ju inte heller så överdrivet långt. Ja jag får fundera.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka