Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska dit
Det ligger en liten bit söder om Kisa tror jag, på vägen mellan Målilla och Linköping. Ligger det inte någon vägbeskrivning på deras hemsida? Vad ska du rida för klass?
Ligger det långt från Mantorp?
( inte så bra på kartor )
I fall de går att efteranmäla ( missade anmälningstiden såklart!)
rider jag lätt klass på häst.
Ni andra?
ca 5 mil från Linköping. Bra väg förutom sista 3 km.
Fin terrängbana, på gräsbevuxen sandmark.
Lite trångt med framridningsmöjligheter om dressyren går på dubbla banor.
Inga avstånd mellan hopp/dressyr & terräng. Nära alltså!
Då blir det en riktig Buke-fajt alltså! Va Kul
När kommer ni? Jag kommer nog fram ganska sent på onsdagskvällen vid 22 typ.
Agda: Grattis till placeringen i Mantorp! Min ledde faktiskt efter dressyren och var nolla i hoppningen här hemma ihelgen. Tyvärr smet han förbi en ganska stor spets efter ett nerhopp (Enda gången han haft hinderfel i terrängen :smirk: )
Jag var där förra året, och det är en kanon fin bana. Tyvärr skadade sig en klubbkompis till mig ganska allvarligt när vi var där, så vi vågar inte åka dit i år igen..trots att det gick jätte bra för mig.. Vi får hoppas att de har tagit bort de två "lådorna" i år, för de låg knepigt på böjt spår och det var flera som var nära att göra kullerbyttor över det sista. Ja,ja hur som helst var banan bra i övrigt!
Tack tack! De va lite klurig terräng om man så säger, men de va väl en bra förberedelse för enstjärnigt!
Tråkigt var bara att tävlingen va avblåst i typ 45 min för pga att en tjej hade kraschat ute i terrängen....e ju inte så kul å sitta å vänta på å få rida då...
Jag kommer att övernatta på samma ställe som jag bodde på nu i helgen, så jag kommer inte förrän på torsdagen.
Synd att du missade i terrängen men de e ju sånt som händer!
Kropp & Själ
Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.