Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad gullig du är och agda också. Skall kolla runt lite och se om det är några från Udden som skall dit. Eller om det finns fler än Mathias som vill hänga med. Återkommer. Fast jag har nog mellan 10-15 mil tror jag. Linköping har jag lite drygt 20 mil till i alla fall. Men det spelar ingen roll.
Om det är så att jag inte kan komma, vilken tid och dag hamnar du i hamnen i O-hamn då? Tänkte mer på att lämna skivan i sådana fall. Har varit så mkt nu att jag totalt glömt att skicka den.
Vi ankommer till oskars 20.00 på onsdagen och åker tillbaka 21.10. Fast jag tycker fortfarande att du ska ta dig hela vägen upp till Kinda Du får väl kolla startlistorna när de kommer ut. Det borde ju vara någon från Udden som ska dit?
Om det är några från Udden vet jag inte ännu. Däremot får jag nog backa. Busan skall förmodligen ut på sin första terräng träning. Det vill jag absolut inte missa. Det hoppas jag ni förstår? Däremot försöker jag att dyka in när du landar i hamnen eller när du skall åka tillbaka. Kan du maila ditt mobil nummer så jag kan nå dig?
Jasså ska udden har debutant samtidigt som Lag-smet? Jag trodde bara det skulle gå på den stora banan den helgen. Jag måste också ha missat nåt här nu hör jag.
Iof hade jag tänkt rida den 1*iga klassen men ändå det är många jag vet som gärna vill rida debutant på udden
Som sagt va, hörde det själv i går av Mimmi och hennes mamma är ju grenledare så då borde det ju vara så. Är ju bara bra om det blir debutant också, för det finns nog väldigt många som vill rida det också.
Jag måste bara klargöra en sak för er
Kinda är ingen ort, det är en kommun. Kisa ingår bla. i den kommunen
Men jag antar att ni ska till Kinda RF, min gamla klubb, 6 mil härifrån. Hälsa en ponny som heter Chips om ni träffar honom. En Milton i miniatyr *sakna*
Kropp & Själ
Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.