Sv: Kinda

Bra Agda!
Vi får starta en hejaramsa för att få dit Shady :) Hm, jag får fundera en liten stund. Jag återkommer...

Vad gullig du är och agda också. Skall kolla runt lite och se om det är några från Udden som skall dit. Eller om det finns fler än Mathias som vill hänga med. Återkommer. Fast jag har nog mellan 10-15 mil tror jag. Linköping har jag lite drygt 20 mil till i alla fall. Men det spelar ingen roll.

Om det är så att jag inte kan komma, vilken tid och dag hamnar du i hamnen i O-hamn då? Tänkte mer på att lämna skivan i sådana fall. Har varit så mkt nu att jag totalt glömt att skicka den. :eek:

Vi ankommer till oskars 20.00 på onsdagen och åker tillbaka 21.10. Fast jag tycker fortfarande att du ska ta dig hela vägen upp till Kinda :angel: ;) Du får väl kolla startlistorna när de kommer ut. Det borde ju vara någon från Udden som ska dit?

Om det är några från Udden vet jag inte ännu. Däremot får jag nog backa. Busan skall förmodligen ut på sin första terräng träning. Det vill jag absolut inte missa. Det hoppas jag ni förstår? Däremot försöker jag att dyka in när du landar i hamnen eller när du skall åka tillbaka. Kan du maila ditt mobil nummer så jag kan nå dig?

klart vi förstår då!!! synd att du inte kan komma :cry: men de blir ju fler tillfällen.....
och hoppas det går bra på träningen :bump:

Det hoppas jag med, för funkar det ridmässigt och terräng mässigt med henne och Mimmi så skall dom troligen rida debutanten vid Lag SM:et. :banana:

Ja, tydligen. Fick höra det idag. Måste ha sovit på mötet med tävlingssektionen :o För det kommer jag inte ihåg att vi pratade om.

Jasså ska udden har debutant samtidigt som Lag-smet? Jag trodde bara det skulle gå på den stora banan den helgen. Jag måste också ha missat nåt här nu hör jag. :o
Iof hade jag tänkt rida den 1*iga klassen men ändå det är många jag vet som gärna vill rida debutant på udden :banana:

Som sagt va, hörde det själv i går av Mimmi och hennes mamma är ju grenledare så då borde det ju vara så. Är ju bara bra om det blir debutant också, för det finns nog väldigt många som vill rida det också.

Jag lånar din knapp :)

:rofl: :rofl: Jag måste bara klargöra en sak för er :D
Kinda är ingen ort, det är en kommun. Kisa ingår bla. i den kommunen :D

Men jag antar att ni ska till Kinda RF, min gamla klubb, 6 mil härifrån. Hälsa en ponny som heter Chips om ni träffar honom. En Milton i miniatyr *sakna*

Lycka till ni som ska dit :)

*knapplån*

Jag ska också tävla på Kinda ryttarförening nästa helg och har nu i några dagar försökt hitta en bra vägbeskrivning på hur man kör dit.

Men kinda ryttarförening är alltså inte samma sak som Kinda ridklubb? Eller? De har ialafall samma postnummer.

http://www.kindaridklubb.se/

http://www.kindaryttarforening.com/index.htm

Tur att det inte är jag som kör för då skulle vi nog aldrig komma fram rätt :angel: .

/Isa som oroar sig för sånt som inte är på hennes planhalva egentligen.

KRF och KRK är INTE samma ridklubb.
Du ska till KRF.
Vilket håll kommer du i från?
Jag kan ge dig en vägbeskrivning :)

Åhå då är det ju jättelätt :)

När du är ca. 2 km från "Kisa Centrum" så är det en väg in till vänster. Det står Björkhult 15(?) Ps. Jag är uppvuxen där :D

Sen tror jag även att det står Ridhus. När jag red där så satte vi även upp skyltar "Tävling" och sen med en häst på.

Sen är det skyltat, tro mig, du kan inte åka vilse sen :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka