Sv: Kinda

PM-a å ge dig till känna.....annars kan de va svårt å veta....

Kul å ses, ja ska ju åxå dit!!! :banana:

Nu har jag fått klara besked, det blir en debutant under lag SM:et. Så nu vill jag se mkt folk som kommer. :D

va kul!!!
missade honom på udden så jag ska spana extra noga nu!

Nämen, han GÅR ju bara inte att missa... Även om man skulle missa att SE Eros så kan man bara inte missa att HÖRA honom... :angel:

Jag skulle väldigt gärna vilja åka upp och titta, vi får väl se om det finns tid till det... Vi håller för fullt på att tillverka fler små "Erosar", jag har hans gamle far Fredriksbergs Dizney på betäckningsstation här hemma.
Jag hoppas förstås att Eros skall bli lika framgångsrik som sin far som tog SM-GULD i fälttävlan 1992! :)

Hlsn Helena

*Knapplån*

Så var det avslöjat, Agda är en härmis :D Jag red först av oss två och fick ihop 58.2 i dressyren och nollade hoppning. Sen red Agda och fick också ihop 58.2 i dressyren och noll i hoppningen!
I terrängen övergav hon tyvärr att vara en härmis och red EN sekund snabbare än mig :D
Hon blev tvåa totalt och jag femma. Som ni förstår så var det väääldigt tight. Agda slöt på 61.4, 3:an på 61.6, 4:an på 61.8 precis som jag, bara det att jag red långsammare i terrängen.

Det var en väldigt trevlig tävling och de hade verkligen lyckats beställa bra väder :banana: :bow:

Såg förresten Eros i hoppningen! Vilken liten godbit han är :love:

Grattis till Nelle o Adga :banana:
Era hästar såg fina ut!
Såg tyvärr inte din Nelle på terrängen men iaf på hoppningen!

det gick inte lika bra för mej, red fel i dressyren :angel:
inte så bra direkt..
nolla i hoppningen
terrrängen - felfri fram till vattnet
där min häst la på en tvärnit :o
men vi kom över på andra försöket iaf.
Är ändå jättenöjd då min häst var super fin på övriga hinder!
Jättefin bana gjorde det ju inte sämre!
Till nästa gång ska jag försöka skaka liv i min klocka också!
( batteriet tog slut innan starten..haha)

Kan bara instämma med föregående talare. Grattis till Nelle och Agda. Det var kul att se er tävla i helgen, och "seger-middagen" på Mac Donalds med Nelle var delikat :angel:

Kul att ha sett er Bukefalister IRL :D

Grattis till framgångarna!
Eros låg tvåa efter dressyren, nollade i hoppningen och fullföljde terrängen med ganska många straffpoäng (har inte pratat med ryttarfamiljen, bara läst resultaten som ligger ute på Kindas sida, så jag vet inte vad som har hänt).
Det var hans första msv, så jag är nöjd :)
Någon som tog några bilder på Eros?

Hlsn Helena

Jag såg din i galopprogrammet samt hoppningen. Jag tyckte han såg fin ut :)
Synd på stoppet men det är sånt som händer. Nu har han i alla fall fått en till bild till sitt fotalbum så nästa gång ploppar han nog över på en gång!

Nästa gång ska jag ställa in rätt tid på min klocka :angel: Jag tryckte in 10 sek för mycket så jag galopperade lugnt imål eftersom jag tyckte att jag klarar ju tiden i alla fall... Jag kom 9 sek över (enligt mina beräkningar 1 sek under = perfekt).

Tack :bow: Han kändes ganska fin i alla diciplinerna tycker jag. Lite spänd i dressyren kanske men han gjorde allt lydigt på rätt ställe även om jag inte fick riktigt den ridbarhet och schvung jag skulle vilja haft. I terrängen var han lite vinglig men vi fick bra språng på det mesta.

tyvärr tog vi inte några kort på Eros :(

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka