Killtråd vs. Killtråd

Reykur

Trådstartare
Nu är jag nyfiken. Jag har uppmärksammat två "huvudkilltrådar" i åldersgruppen ÄU.
Elefantens killtråd och Blåbärets killtråd.
Jag själv har varken skrivit eller läst i dem särskilt frekvent så jag vet inte om det är någon nämnvärd skillnad i innehåll eller inte.
Hur kommer det sig att den ena ligger på L&T och den andra på ÄU?
Jag har tidigare pm:at moderator utan svar.

Sv: Killtråd vs. Killtråd

Märkligt borde ju ligga på samma. Även om det skulle vara olika innehåll så borde det väl räknas som samma typ av tråd och ligga på samma ställe.

Nu blir jag också nyfiken :D

Min högst okvalificerade gissning är att det är en tidsfråga. "Elefantens killtråd" (den första) och "Han har inte hört av sig" (eller vad den nu hette) flyttades, vad jag kan minnas, inte till Lek förrän den hade spårat ur en bit och mera börjat likna en chat.

Det senaste killsamtalet kanske inte har pågått tillräckligt länge än?

Om den andra återuppstår från de döda (för den ser onekligen död ut) så åker den antagligen till L&T den också. Förr eller senare åker alla tjatter-trådar dit, och vill man skynda på det så kan man anmäla att det är en tjattertråd.

Men den var ju aktiv relativt länge även den sistnämnda och minns jag inte fel var det dig jag pm:ade frågan för ett antal veckor sedan? Jag var tämligen säker på att den faktiskt hade setts av moderator då den ändå var aktiv från tidiga januari in till mitten av Mars? Jag trodde det fanns en motivering till att det gjordes skillnad på trådarna men så var alltså inte fallet. ;)

Över och ut.

Om du PM-ade mitt i min flytt så kan det nog stämma... mycket där som bara försvann ur huvudet på mig. :D

Fyttar kan verkligen röra till det i huvudet, då fick jag klarhet i varför :p

Jag har inte fått några PM, och det är ju jag som är huvudmoderator för ÄU och LT.

Sen får ni ju gärna PMa ullo också såklart, vi är ju kompisar hon o jag ;) , men det underlättar för oss alla om ÄU och LTfrågor kommer till mig också.

och som ullo säger så är triangeln alldeles för lite använd alldeles för ofta!

Det var innan din tid vill jag minnas, eller jag visste att du blivit tillsatt som moderator men jag visste inte för vilken del och du stod inte med bland "moderatorer" nere till höger :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 461
Katthälsa Kände att min fråga i foderfunderingstråden höll på att spåra så startade en ny tråd. För det första så har jag ingen katt (eller hund)...
Svar
3
· Visningar
1 881
Senast: Sol
·
Övr. Barn Nu börjar troligen snart dotterns pappa höra av sig, gissar jag. Jag har blivit vän med hans mor, dotterns farmor alltså, och hans ena...
2
Svar
21
· Visningar
4 580
Senast: Enya
·
Småbarn Hur ser rutinerna egentligen ut när det händer något på en förskola? Är det skillnad på rutinerna, ansvaret, kraven om det är privat vs...
2
Svar
31
· Visningar
10 789
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar