Kieffer Rom

B

Beccizz

Jag såg denna sadeln i ridsport special. Någon som vet något om den? Finns den i helsvart? Någon som ridit i den? Återförsäljare? Och vad menas med bom stl: 1,2 ? Normal, vid? Ehm.. All info är av intresse! MVH Rebecca

Sv: Kieffer Rom

Ja, den finns i helsvart. Många är ÅF för Kieffer, kolla med din närmaste hästaffär. Bom 0=16", I=17", II=18". Alla Kieffer kommer från fabrik i normal bom, och sedan får man värma om dom efter hästen.

Liknande trådar

Utrustning Hola allesammans! Äntligen är det dags för hoppsadel, efter ca 1,5 år i dressyrsadel. Vi var ute och kollade och hittade en Roma för ett...
Svar
4
· Visningar
2 300
Senast: spinxx
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 825
Senast: monster1
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 404
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 559
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka